niedziela, 25 listopada 2018

Perfumy Avon Free

Witajcie Kochani ♥♥

W dzisiejszym poście kolejne perfumy które zwróciły moją uwagę w ofercie Avon 

Są to perfumy Avon FREE 

Opis produktu : 

Avon free są to perfumy o bardzo charakterystycznym zapachu jak i flakonie ,który jest według mnie bardzo ładny i charakterystyczny .Perfumy są słodkie choć z nutami owocowymi i żywicowymi m.in granity gruszkowej,brzoskwini,paczuli,białej lilli i orientalnych żywic .

Opakowanie : 

Opakowanie jest według mnie śliczne i wyróżniające się spośród innych perfum Avonu 

Pojemność : 
50ml.
 
Trwałość perfum : 

Ogólnie perfumy są dość trwałe jednak ja odświeżam je średnio 2 razy dziennie . 

Cena :

54.99

Ogólna Ocena : 

Moim zdaniem perfumy są bardzo ładne , a do tego mają świetne opakowanie,ich zapach jest naprawdę prześliczny zakochałam się w nim od razu ( choć przyznam że perfumy zamówiłam ze względu na flakon ) i się nie zawiodłam .To jedne z moich ulubionych perfum Avonu , minusem jest jedynie średnia trwałość ,ogólnie oceniam je na 5 - uważam że są warte wypróbowania ♥

Jeśli macie jakieś pytania zapraszam do komentowania oraz Obserwowania Bloga 

Buziaki 

Martyś <3

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥