niedziela, 18 listopada 2018

Perfumy Avon FarAway Rebel

Witajcie Kochani ♥♥

Witajcie serdecznie na moim blogu po tak długiej przerwie :)

W tym poście chciałabym wam przedstawić Perfumy Firmy Avon FarAway Rebel ! ♥

Ogólnie na moim blogu Avon będzie gościł często ponieważ jestem konsultantką Avonu i Ostatnio zrobiłam duże zakupy więc będę testować a swoje wrażenia opisywać wam ♥

Perfumy FarAway rebel są stosunkowo nowe bo ich premierę miała miejsce chyba jakoś w Sierpniu ;)

Ja na razie zakupiłam perfumetke w pojemności 10ml. Bo na razie chce je wypróbować a może się skusze na większą pojemność ? oj chyba się skuszę :) ♥

Flakon perfum w standardowej pojemności jest śliczny w moim ulubionym fioletowym kolorze (a to już duży plus ;)  ♥

Perfumy są prześliczne choć dość mocne,:) przebijają się głównie słodkie nuty : likieru porzeczkowego i soczystych czerwonych owoców,oraz  kwiat pomarańczy i jaśmin zawierają także nuty słonego karmelu z czekoladą czarną porzeczkę i bitą śmietanę  także sami widzicie że słodko jest ;) ♥ 
Wygląd perfumetki :

Ja czuje stosunkowo niedługo ale może dlatego że nie użyłam ich na skórę,ponieważ ogólnie raczej nie pryskam się perfumami na skórę bo zaraz wyskakują mi jakieś chrostki :(
Skład produktu:

Ogólnie jednak kiedy kogoś pytam to zazwyczaj mówiono mi że pachną nawet po kilku godzinach od popryskania choć jak wiadomo czasem je odświeżam ;)

Ogólnie jednak zapach bardzo mi się podoba bo jestem fanką słodziutkich perfum ♥

Także ogólnie je polecam do wypróbowania nawet w małym formacie i Oceniam je na 4 + 

W następnym poście kolejna dawka Avon'u :D 

Mam nadzieje że zachęciłam was do ich wypróbowania w razie  pytań zapraszam do komentowania na pewno odpowiem :) 

Buziaki :*

Martyś ♥

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tym
    zapachem, ale jestem go ciekawa.
    Ps. proszę nie zostawiaj linków na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W porządku przepraszam bardzo ;)Wmi zapach sie podoba zależy co kto lubi ale myśle że warto przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ojj a dlaczego ? No jak narazie u mnie sie sprawdzaja ale moze dlatego ze nie uzywam ich codziennie ,ogolnie mi sie bardzo podobają ;)

      Usuń
  4. Nie znam tego zapachu ale jestem go ciekawa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawde fajny , warto nawet zamówić sobie próbke i spróbować :) może będzie jednym z twoich ulubionych ? :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥