piątek, 31 maja 2019

Nowe nabytki

Witajcie Kochani <3

Wiem że długo mnie ostatnio nie było ale mam nadzieje że uda mi się to nadrobić :)

Dziś przychodzę do was z postem ,na temat kosmetyków które zakupiłam dzisiaj w nowo otwartej drogeri w moim mieście :)

Są to : 



Bronzer make up revolution (niewiem dokładnie w jakim odcieniu ale chyba bronzer kiss )



Pomadka Golden Rose Soft & Mate w odcieniu 105



Maseczka do twarzy Firmy Tropical Island Mango/Marakuja 



Oraz gratis otrzymałam lakier Bell hypoalergenic w ślicznym kolorze 05



Jak narazie to tyle jeśli chodzi o zakupy napewno będzie ich więcej oraz napewno przetestuje te rzeczy i opisze wrażenia na blogu :) 

Mam nadzieje że post się spodobał zapraszam do komentowania <3 oraz do obserowania bloga już niedługo nowe posty :)

Martyś <3 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten bronzer z Revolution :) ogólnie bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się <3 też lubię ich kosmetyki , choć kiedyś było u mnie cięzko je dostać ale teraz będe miała okazję bliżej się z tą marką zapoznac :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak pomadka prezentuje się na ustach! :)
    Bardzo przyjemny gratis, lakier totalnie w mojej kolorystyce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zacznę testy więc zapraszam na kolejne posty ,napewno przetestuje pomadkę <3

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥