czwartek, 22 listopada 2018

Korektor Eveline 8w1 Argan Oil

Witajcie ♥♥

Dzisiaj na moim blogu recenzja korektora firmy Eveline Cosmetics z olejkiem Arganowym 

Opis :

Korektor Należy do grupy kryjąco-rozświetlających ,oraz zawiera olejek arganowy. Ja posiadam go w kolorze najjaśniejszym czyli po prostu Light 



Konsystencja,skuteczność : 

Konsystencja kosmetyku jest taka jak w większości korektorów podobna do fluidu aczkolwiek nieco rzadsza, jeśli chodzi o krycie określiłabym je jako średnie :) skóry przykryje ale niedoskonałości już średnio :c Jednak bardzo fajnie rozświetla moją skórę ♥

a tak prezentuje się na ręce :




Cena:

Kosztuje około 15zł i tyle chyba nawet za niego zapłaciłam ;) tak więc jest tani:)

Ogólna ocena :

Myślę że jest to produkt dla kobiet które nie mają większych problemów ze skórą a nie wyobrażają sobie makijażu bez korektora :) myślę że jak na taką cenę jakość jest całkiem fajna .Ogólnie oceniam go na 4 za kolor i lekkie rozświetlenie oraz konsystencję .

Mam nadzieje że post wam się podobał ,jeśli macie jakieś pytania odnośnie korektora albo jakieś inne zapraszam do komentowania Oraz oczywiście obserwowania bloga ♥

Buziaki :*

Martyś ♥

2 komentarze:

  1. uwielbiam go, to mój ulubiony :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie testowałam, aczkolwiek bardzo mnie zaciekawiłaś i chciałabym to jak najszybciej zmienić! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥