czwartek, 5 marca 2015

Odżwyka Witaminowa Bomba z formuła BIO2 ( Współpraca z KillyS )

Witajcie Kochani <3 W dzisiejszym poście zaprezentuje wam pierwszy z trzech kosmetyków do paznokci , jakie dostałam do przetestowania przez markę KillyS :)

Hello dear <3 In today's post will present to you the first of three nail cosmetics that I got to test the brand KillyS :)


Będzie to odżywka do pięlęgnacji paznokci Witaminowa bomba z nową formuła BIO2 oddychającą formułą wzmacnijącą działanie odżywki :) 

It will be a nail conditioner Vitamin bomb with a new formula BIO2 breathable nutrient formula reinforcing effect :)




Testowałam ten kosmetyk przez ostatnie 1,5 tygodnia więc myśle że mogę o nim coś powiedzieć :) 

A więc tak :

I tested this cosmetic for the past 1.5 weeks so I think I can say anything about it :)

So that:


 Po pierwsze opakowanie , bardzo wygodne w użyciu i pojemne ,
 After the first pack, very easy to use and capacious,

Pędzelek , bardzo wygodny w aplikacji i pozwalający dozować ilość preparatu jaką chcemu użyć na paznokieć ,  
Brush, very comfortable in the application and allows metered amount of preparation that chcemu use on the nail,


Wygląd opakowania jest według mnie miły dla oka :) , 
Appearance package to me is pleasing to the eye :)

Zapach i konsystencja preparatu : 
Smell and texture of the product:

Zapach moim zdaniem jest odrobine drażniący dla nosa ale i tak jest o wiele łagodniejszy od innych specyfików tego typu , które miałam okazje testować :) ,  
The smell in my opinion is a little bit irritating to the nose but it is much milder than other specifics of this type that I had occasions to test :)

Konsystencja bardzo fajna , nie za gęsta nie za bardzo lecjąca się dzięki czemu nie '' zlewa '' się z pędzelka oraz odżywka ,nie zasycha wokół opakowania   ,
Consistency very nice, not too thick not too lecjąca up so you do not '' merges' with a brush and Conditioner, does not dry around the package, 

Kolor odżywki oraz jej wygląd na paznokciu : 
Color conditioner and its appearance on the nail:

Kolor odżywki jest w bardzo ładnym niebieskim odcieniu, 
Color conditioner is in a very nice blue hue,

Na paznokciach prezentuje się jak bardzo dobrej jakości lakier bezbarwny,
Of the nail looks like a very good quality varnish,

Czas schnięcia odżywki oraz jej działanie :
Dietary drying time and its effects:

Odżywka zasycha bardzo szybko co mnie bardzo mile zaskoczyło ponieważ nawet po założeniu dwóch warstw po 10 minutach preparat zdązył wyschnąć :)  
Conditioner dries very quickly that I was very pleasantly surprised because even after the establishment of two layers after 10 minutes of preparation had time to dry out :) 

Po 1,5 tygodnia używania zauwazyłam wyraźną poprawe wyglądu moich paznokci , stały się bardziej wyrównane oraz błyszczące oraz co najważniejsze ! : są mniej łamliwe i praktycznie przestały mi się rozdwajać co było moim największym problemem :( , zaczeły też szybciej rosnąć co jest dużym plusem :) 
 After 1.5 weeks of use I noticed a marked improvement of the appearance of my nails have become more even and shiny, and most importantly! : They are less brittle and practically ceased to be doubled up to me what was my biggest problem :(, had already begun to grow at a faster is a big plus :)

 Info od producenta :
 Info from the manufacturer:


W Języku angielskim :  
The English Language:
 


Oraz w Języku Polskim:
 And in Polish Language:


 Skład Odżywki :   
Composition Nutrients:


 Kosmetyki KillyS nie są testowane na zwierzętach co jest według mnie następnym plusem tej marki :) 
KillyS cosmetics are not tested on animals which is to me the next advantage of this brand :)
  
  Cena i podsumowanie : 
Price and summary:

Cena wynosi około 10 zł czyli jest dość przystępna jak na kosmetyk o takim działaniu :)  
The price is about 10 which is quite reasonable for a beauty product of such action :) 

U mnie odżywka ta sprawdziła się i bardzi się ciesze że jest tak wydajną ponieważ będę mogła jej jeszcze używać :) Bardzo podoba mi się efekt jaki pozostawia po sobie na paznokciach oraz jej właściwości :) Mam zamiar jeszcze kiedyś ja zakupić i oceniam na 5 , mam nadzieje że przekonałam was swoją recenzją do tej marki Jeśli macie jakieś pytania piszcie do mnie w komentarzach lub skontaktujcie się z marką KillyS na jej stronie internetowej : http://www.killys.pl/
Jeśli recenzje wam się podoba zapraszam do obserwowania bloga , już niedługo następne recenzje kosmetyków KillyS ! A tymczasem buziaki :* :*  

~Martyś <3  

For me, this supplement has proven itself and more glad that it is so powerful because I'll be able to use it yet :) I really like the effect that pozsostawia behind the nails and its properties :) I'm going to have ever purchased and I estimate at 5, I I convinced you hope that your review to this brand If you have any questions, write to me in the comments or contact KillyS brand on its website: http://www.killys.pl/

If you like the reviews I invite you to follow the blog, soon more reviews cosmetics KillyS! Meanwhile Kisses: *: *
 

 

2 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam odżywek do paznokci, ale chyba się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥