piątek, 7 czerwca 2019

Lovely K Lips

Witajcie ♥♥

W dzisiejszym poście recenzja pomadki od Lovely którą zakupiłam w połowie kwietnia na promocji w Rossmanie  i już kilka razy jej używałam jest to pomadka Lovely K lips Lip Kit.

Opis Produktu : 

Jest to matowa pomadka która mieści się w plastikowym pudełeczku a do zestawu jest dodana pasująca do niej konturówka.

Opakowanie : 

Tekturowe pudełko z plastikowym wkładem zawierające pomadkę i konturówkę .

Skład produktu : 

Wygląd produktu : 


Moja Recenzja : 

Ja posiadam pomadkę w odcieniu Sweety jest to taki dość ciemny róż ,pomadka jest naprawdę świetna matowa, nie wysusza ust i dość długo trzyma się na ustach nawet przy jedzeniu i piciu 9 czasem kilka godzin) Kolor jak dla mnie jest w porządku ale wole jednak nieco jaśniejsze kolory (niestety jaśniejszego już nie było :( 

Tak prezentuje się na ręce : 

I na ustach :

Przepraszam za słabą jakość ale nie udało mi się zrobić dobrego zbliżenia :( 
Ogólna ocena : 

Z uwagi na trwałość pomadki i jej wygląd na ustach oceniam ją na 5 ponieważ kolor to jest kwestia indywidualna a ta pomadka jest naprawdę warta zakupu :) jej cena wynosi około 26 zł wiec ja dałam za nią pewnie coś kolo 14-15 zł ale naprawdę warto :) 

Mam nadzieje że post się spodobał napiszcie co sądzicie zapraszam do komentowania i obserwowania bloga :) <3 

Martyś 



7 komentarzy:

  1. Lubię pomadki Lovely K Lips :) Mój ulubiony odcień to Neutral Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego odcienia akurat nei było w Rossmanie :( mam nadzieje że uda mi się go kiedyś upolować :)

      Usuń
  2. Znam ten produkt i bardzo lubię :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz :) napewno odwiedze bloga i coś skomentuje :)

      Usuń
  3. Te pomadki są bardzo dobre, najważniejsze, że długo trzymają się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jesli chodzi o trwałość to mnie zaskoczły bo jestem przyzwyczajona do częstego poprawiania szminki czy błyszczyka w ciągu dnia ;) dziękuje za komentarz <3

      Usuń
  4. Nie używam tych pomadek, ale kolorek bardzo fajnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥