niedziela, 2 czerwca 2019

Bronzer Makeup Revolution

Witajcie <3

Witam was kochani w dzisiejszym poście szybka recenzja bronzera firmy Makeup Revolution który zakupiłam ostatnio :)

Opakowanie :

Jest całkiem fajnie wykonane ,jest wysuwane przesz co wydaje mi się trochę mniej praktyczne od normalnego zamykanego wieczka 

\

Skład produktu : 






Posiada także gąbeczkę oraz lusterko jednak ja raczej tej gąbeczki nie użyje ponieważ do nakładania bronzera używam pędzla.

Kolor :

Kolor jest bardzo delikatny , wydaje mi się jednak że jest lekko pomarańczowy, jednak na twarzy prezentuje się bardzo delikatnie.


A tak produkt prezentuje się na ręce :


Ogólne wrażenia :

Produkt jest moim zdaniem całkiem fajnym produktem jak za taką cenę (10,99) jednakże nie do końca odpowiada mi jego kolor ponieważ uważam że nie do końca pasuje do mojej karnacji ,jednak po za tym raczej nie ma wielkich minusów jednak nie jest to jakiś bardzo zachwycający produkt.Nie robi plam,jest delikatny,ma całkiem fajne opakowanie :) Oceniam go na 3+ ale podejrzewam że już nie zakupie kolejnego pudełeczka na chyba że w innym kolorze.

Zdjęcie bronzera na mojej twarzy ( niestety w słabej jakości robione po kilku godzinach noszenia )


Mam nadzieje że moja recenzja wam się spodobała zapraszam do kolejnych już niedługo <3 Jeśli macie jakieś pytania zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :) <3

Martyś 

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię produkty marki Makeup Revolution; zwłaszcza rozświetlacz podbił moje serce! :)
    Myślę, że ten odcień bronzera byłby dla mnie idealny.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mio się że to już zależy od cery i osobistych preferencji :) ja wole bardziej chłodne odcienie ten jest raczej ciepły :) również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥