wtorek, 10 lutego 2015

Lovely, Sculpting Powder (Puder do konturowania twarzy)

 Witajcie dziś chciałam wam pokazać bardzo ciekawy kosmetyk do twarzy jest to puder : Lovely, Sculpting Powder 


Jest to kosmetyk przeznaczony do konturowania twarzy :) Zawiera 3 różne odcienie pudru są to : Bronzer , Puder matujący oraz rozświetlacz , ja osobiście nie umiem jeszcze konturować twarzy choc probowalam , ale z tyłu opakowania znajdziecie informację w których miejscach najlepiej nakładać rozświetlacz :) 


Pudry są świetne ale mi najbardziej przypadł do gustu bronzer ! odcień jest świetny nie za ciemny ani za jasny a przede wszystkim nie zostawia na twarzy nieestetycznych plam a ładnie się z nią łączy podkreślając kości policzkowe , można też użyć go na całą twarz co nada jej ciepłego brązowego odcienia  :) 

Puder uważam za dobry do zmatowienia cery choć jak dla mnie jest on dość za jasny :) Jednak do jego sposoby krycia i efektu jaki daje nie mam zastrzeżeń , nie jeden puder dobrej firmy daje gorszy efkt tutaj zmatowienie jest widoczne a puder utrzymuje się na twarzy u mnie praktycznie cały dzień no czasem z drobnymi poprawkami ;-)

Rozświetlacz jest genialny ma ładne błyszczace drobinki ktore mienią sie w kazdym swietle , kolor nie jest nachalny a ladny cieply brąz :) 
można go nałożyć na kości policzkowe , lub bezpośrednio na brązer co nada policzkom blasku :) 
Można nim też rozświetlić wybrane partie twarzy np. policzki , nos , brodę czy szyje lub dekolt :)

Puder ten jest moim zdaniem kosmetykiem idealnym nie tylko do konturowania twarzy ponieważ może też nam zastąpić róż do policzków ( i to w dwóch wariantach ( sun lub shine xD ) oraz normalny puder matujący ! Cena nie jest dość wysoka ( 18 zł )ponieważ kosmetyk jest naprawdę fajny :) Polecam nie tylko tym którzy bawią się w konturowanie twarzy ale też tym którzy lubią mieć złociście rozświetloną skórę czy kości policzkowe :) <3

Mam nadzieje że post się spodobał jeśli macie jakieś pytania zapraszam do komentowania i obserwowania bloga :) 
~Martyś

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥