wtorek, 17 lutego 2015

Podklad Teint Ideal Vichy ( Próbka) Test :)

Siemka :) Ostatnio dodaje mało postów więc postanowiłam że teraz będe je dodawać częściej :) dziś dodam posta na temat podkładu Vichy Teint Ideal Jednak posiadam tylko próbkę aczkolwiek mam nadzieję że kiedyś uda mi się go zakupić :) <3 Bo nazwa ma wiele wspólnego z rzeczwyistością podkład naprawde jest IDEALny xD

Oto wygląd próbki :) Odcień jaki testowałam to 25 dla mnie niestety trochę za jasny :)



Skład podkładu :





Podkład ma bardzo fajną konsystencję :) Nie za gęstą ale też nie ''zlewa'' się z palców :) 



Odcień jest bardzo ładny bez różowych pigmentów , lekko beżowy :) twarz pokrywa bardzo równomiernie zakrywając wszelkie niedoskonałości, co mnie naprawdę bardzo mile zaskoczyło ! :) 


A tak wygląda z bliska na mojej twarzy :) : 


Moim zdaniem podkład jest naprawdę bardzo fajny , pokrywa twarz idealnie ale nie daję ani efektu maski , ani nie zostawia plam czy nie daje efektu tzw. '' tapety na twarzy '' czyli zbyt dużej ilości podkładu , ponieważ nawet mała ilość wystarczy by pokryć niedoskonałości i poprawić wygląd twarzy oraz jej koloryt :)
Cena jest niestety dość wysoka :(   ( Od 85 zł wzwyż choć zdarzają się promocję ) Podkład jest dostępny głównie w aptekach co z jednej strony jest plusem ponieważ jak wiadomo kosmetyki apteczne są lepszej jakości i zazwyczaj nie uczulają :) 

A oto jak prezentuję się na całej mojej buźce w świetle dziennym : 





Jeśli cena nie jest waszym największym problemem a chcecie kupić po prostu dobrej jakości kryjący podkład ten na pewno wam się spodoba ! :) Ja oceniam go na 5+ Na pewno jeśli kiedyś będe mogła to go zakupię :) Jeśli mój post wam się spodobał i pomógł rozwiać wątpliwości związane z tym podkładem zapraszam do skomentowania posta i zaobserwowania bloga <3 Jeśli macie jakieś pytania  śmiało zapraszam do komentowania lub kontaktu ze mna e-mailowego xD Życzę wam miłego wieczoru kochani :* 

~ Martyś

10 komentarzy:

  1. Szukam jakiegoś dobrego podkładu, może ten byłby dobry skoro tak go chwalisz :) muszę zdobyć próbkę i wypróbować, żeby nie wydać kasy na darmo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest bardzo dobry :) Niestety cena jak dla mnie troszkę za wysoka :c no rozumiem , sama wole najpierw wypróbować kosmetyk zanim go kupię :) No ja mam próbkę tego kremu z gazety myślę że jeszcze można ją zakupić :)

      Usuń
  2. Ale masz ładną cerę :) Nie masz żadnych nierówności twarzy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Choć moim zdaniem nie jest idealna , mimo wszystko miło mi :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda, zakrywa niedoskonałości :)

    obs za obs?
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sama byłam zaskoczona jak kryje ten fluid :) Jasne już obserwuje twojego bloga , buziaki :) :*

      Usuń
  4. fajnie wygląda :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz perfekcyjną cerę! A podkład pewnie tylko delikatnie ją udoskonalił:) Na zdjęciach już widać, że jest to bardzo dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Choć ja widzę że nie jest taka idealna :) Bardzo dobry, tylko cena niestety trochę wysoka :<

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥