piątek, 20 marca 2015

Lekki makijaż na codzień :)

Makijaż na codzień ♥

Witajcie kochani <3 W dzisiejszym poście pokaże wam moją propozyjce szybkieo makijażu który sprawdzi się nie tylko na zwykły dzień , ale i do pracy , do szkoły  ( jeśli do niej jeszcze uczęszczacie ) czy nawet na randkę jeśli ktoś lubi lekkie makijaże :)









Wykonałam go kilkoma kosmetykami : 
Na twarz nałożyłam podkład Maybeline Fit Me anti shine ( w sztyfcie ) ,

Oczy obrysowałam eyelinerem firmy catrice ,

Rzęsy wytuszowałam Tuszem do rzęs firmy Lorea'l Paris Lash Architect :)

Na policzki róż Vipera City blush w odcieniu brzoskwiniowym co nadało twarzy świeżości ♥,

Na koniec musnęłam usta błyszczykiem firmy Manhatan i To wszystko !

Mam nadzieje że moja propozycja makijażu spodobała wam się :)


Jeśli spodobał wam się post zapraszam do komentowania i obserwowania bloga <3 Tymczasem buziaki :* :*

~ Martyś

4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥