wtorek, 4 czerwca 2019

Zakupy w Sinsay

Witajcie ♥♥

W dzisiejszym poście dość nietypowo bo nie na temat kosmetyków , a dzisiaj bardziej modowo :) jednak kiedyś chciałam żeby to był blog kosmetyczno modowy więc kto wie może tak kiedyś będzie :) 


Chciałam pokazać wam moje małe zakupy  w Sinsay na promocji z darmową wysyłką , zamówiłam spodnie oraz fajną wiosenną kurteczkę :) 





Cena za obie rzeczy wyniosła 59,98 zł 

I co sądzicie ? Podobają wam się te rzeczy ? oraz takie posty ? czekam na wasze komentarze i zapraszam do obserwowania bloga <3 

Martyś 

5 komentarzy:

  1. Spodnie są bardzo fajne, jestem ciekawa jak wyglądaja na sylwetce. Jak najbardziej podoba mi się ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie <3 Uwielbiam sklep Sinsay i bardzo często robię w nim zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep! Szkoda, ze nie zrobiłaś zdjęć z ubraniami na sobie - lepiej byłoby widać efekt :D Ale spodnie bardzo ładne ;) Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za rade następnym razem tak zrobie <3 dziękuje :) napewno wpadne i coś skomentuje pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Fajnie i niedrogo - idealnie dla takiej łowczyni odzieżowych okazji jak Ja :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥