wtorek, 24 lutego 2015

Paczuszka Od KillyS ( Współpraca )

Witam Kochani <3 Dziś chciałam Pochwalić się wam moją paczuszką jaką wysłała mi firma KillyS W ramach współpracy z moim blogiem :) w paczce znajdowały się trzy kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji paznokci :






W skład paczki wchodziły następujące kosmetyki :


Utwardzacz - Baza do paznokci :)




Top Coat Nabłyszczający do paznokci :)



Odżywka regenerująca do paznokci :)

Wszystkie kosmetyki do paznokci zawierają nową formułe Bio2 , Zabrałam się już do testowania odżywki i utwardzacza którę zapowiadają się fantastycznie , niedługo pierwszą recenzja na którą was serdecznie zapraszam i zostawiam wam linka do strony internetowej KillyS abyście zapoznały się z ich ofertą: http://www.killys.pl/   
Zapraszam was do komentowania i obserwowania bloga :) Buziaki <3 


~ Martyś 

8 komentarzy:

  1. Najbardziej zainteresował mnie utwardzacz, chociaż mam takie lakiery, które sprawiają, że paznokcie są bardzo twarde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tych wszystkich rzeczy mi też najbardziej podoba się utwardzacz :)

      Usuń
  2. Fajny post, ale ja mam do ciebie jedno pytanie... Jak nawiązać współpracę? Proszę, odpisz mi na moim emailu natala.g18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktuj się ze mną pod e-mailem takemewithyoux33@gmail.com a wszystko Ci wytłumaczę :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy, ja bardzo lubiłam ich produkty :) Dziękuję za udział w rozdaniu oraz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Ja właśnie zaczynam się do nich przekonywać :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥