poniedziałek, 19 listopada 2018

Lakier Avon color trend Metal Style

Witajcie Kochani ♥♥

Witam ponownie, w dzisiejszym poście chciałam pokazać wam lakier firmy Avon Color trend w kolorze Metal Style 

Opis produktu:

Jest to lakier błyszczący ,metaliczny ,raczej nie dla fanek matowych paznokci  :)

Jednak miał w sobie coś takiego że musiałam go zamówić ♥♥
Lakier Color Trend Metal Style : 

Skład Produktu:

Lakier jest w odcieniu jakby niebiesko szarym ,ale gdy spojrzy się pod światło mieni się różnokolorowymi drobinkami co daje ( według mnie ) niesamowity efekt ) 

Trwałość:

Jego trwałość jest jednak średnia , już po dwóch dniach zaczął mi odpryskiwać ,jednak wyglądał nadal; w miarę ładnie ale może to dlatego że nałożyłam tylko jedną warstwę ponieważ ma dobre krycie i bałam się że będzie długo schnąć .

tak prezentuję się na paznokciu:


Cena: 

Kosztuje około 10 zł ja go kupiłam na promocji za 8,99 tak więc cena jest spoko ♥

Ogólna ocena : 

Moim zdaniem jego dużym plusem jest odcień ale jeżeli ktoś nie lubi błyszczących odcieni to nie przypadnie do gustu,trwałość nie powinna nikogo zdziwić wszak nie jest to jakiś drogi luksusowy produkt :) ale nie jest źle ♥ ogólnie oceniam go na 4- ponieważ dla mnie głównymi plusami są kolor oraz niska cena :)  

Mam nadzieje że post wam się podobał jeśli macie jakieś pytania zapraszam do komentowania oraz obserwowania bloga

Buziaki :*


Martyś

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥