wtorek, 20 listopada 2018

Odżywka Pantene 3 minute Miracle

Witajcie kochani ♥♥

Witam serdecznie ♥ Dzisiaj mam urodzinki,także jakiś szybki pościk i dię świętować :) ♥ W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam bardzo fajną odżywkę którą miałam okazje używać przez jakiś czas a mianowicie Pantene 3 minute Miracle 

Opis produktu :

Odżywka Pantene to odżywka do spłukiwania , którą należy spłukać z włosów.
Odżywka którą ja miałam była przeznaczona do włosów farbowanych.
Posiada bardzo ładne opakowanie w złotym kolorze ♥ w wygodnej tubce :)


Skład produktu:

wygląd opakowania :

Konsystencja ,wygląd,zapach:

Konsystencja jest dość gęsta jak w większości tego typu odżywek,kolor odżywki jest biały,odżywka posiada bardzo przyjemny bardzo słodziutki zapach trochę przypominający mi migdały ale niekoniecznie jest to zapach migdałowy :) ( ale zapach jak dla mnie jak na odżywkę śliczny ♥)

Sposób użycia :

Nakładamy na wilgotne włosy(na całą długość ),czekamy 3minutki a następnie spłukujemy ;) 

Ogólna ocena :

Mnie tas odżywka bardzo zaskoczyła swoją łatwością w użyciu,zapachem oraz skutecznością , ponieważ w trakcie jej używania wygląd moich włosów nieco się poprawił i stały się bardziej mięciutkie :) ( nawet moją siostra pytała jakiej odżywki używam bo widać było poprawę ) tak więc oceniam ją na 5 i na pewno jeszcze ją zakupie :) Polecam ♥

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie produktu albo do mnie zapraszam do komentarzy ♥ Oraz oczywiście mam nadzieje że zaobserwujecie mój blog :)

Buziaki 

Martyś ♥

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥