poniedziałek, 2 marca 2015

Wazellina Kosmetyczna Vaseline

WItajcie kochani <3 W dzisiejszym poście recenzja wazeliny kosmetycznej marki Vaseline którą wygrałam niespodziewanie w konkursie strony internetowej Wizaz.pl




Jak na razie używałam jej tylko do skóry rąk ponieważ głównie one są moim największym problemem :(
Wazelina ma bardzo fajną konsystencję galaretki która łatwo rozprowadza się na skórze , jednak jeśli nałożymy jej zbyt dużą warstwę pozostanie efekt natłuszczonej skóry i trzeba będzie długo czekać zanim wazelina się wchłonie w nasze ciało.



Tak prezentuje się na placu :) Widać tu wyraznie ze jej konsystencja jest typu galaretki : 



 Dzięki używaniu wazeliny na moich rękach już pierwszego dnia zauważyłam że skóra stała się gładsza i bardziej miękka :) Z czasem gdy zaczełam używać jej systematycznie , moja przesuszona skóra rąk stała siębardziej gładka i wygląda bardziej estetycznie :)




Tak prezentuje się na mojej ręce :) 




Eket natłuszczenia skóry jest widoczny od razu po wmasowaniu jej w skóre , wazelina naprawdę pomoga przy przesuszonej skórze co mnie bardzo mile zaskoczyło <3 
Ma też wiele innych zastosowań m.in. może być używana na całą twarz czy na przesuszone usta , oraz do ochrony rąk przed zimnem , Ja oceniam ten kosmetyk na 5 i zamierzam kupić następne opakowanie ! <3 <3 

Jeśli moja recenzja okazała się dla was pomocna zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) :* W następnej notce pierwsza recenzja odżywki którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą KillyS a wam życzę miłego popołudnia buziaki <3 :*


~Martyś

2 komentarze:

  1. Ja zużywam ogromne ilości wazeliny do pielęgnacji ust - są wiecznie suche. Może spróbuję tej? :)
    Zapraszam na nowy post na www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥