piątek, 6 lutego 2015

Testy - Cienie do powiek Astor Pure Color Eye Shadow

Jednak udało mi się naprawić internet i dzisiaj zrobie recenzje Cieni :) Dzięki cieniom Astor Pure Color Eye Shadow możecie stworzyć moim zdaniem bardzo ciekawy makijaż mnie udało się wyczarować taki : 


Wybrałam Cienie w odcieniu 210 Blue Iris :) 

Są to odcień szaro - błękitny oraz szary :) Bardzo fajne do zrobienia smoky eye :) Ich plusem jest bardzo fajna matowa struktóra która nie sypię się i pozostaje na powiece przez kilka ładnych godzin :) ( U mnie utrzymują się około 7-8 Godzin ) Odcienie , oraz miłe dla oka opakowanie :) Cena jest dość przystępna jak za kosmetyk tego typu i tak dobrej firmy ( Ok 18-21 zł ) Jedynym minusem jest pałeczka do nakładania cieni :
Bardzo ciężko jest nabrać nią jakąkolwiek ilość kosmetyku pozatym jest dość twarda co w zetknięciu z powieką nie jest zbyt przyjemne :( Używam do ich nakładania palca lub innej pałeczki przeznaczonej do nakładania cieni :) 
Gdy sprawdzamy je np. na dłoni przezntują się ładnie odcienie są nasycone i widoczne nawet przy słabym świetle : 




Nie warto jednak rezygnować z powodu jednej małej wady ;-) Ja oceniam cienie na 4 + I polecam je wszystkim którzy są fanami nie kruszących się matowych cieni do powiek , sama zastanawiam się nad zakupieniem innego odcienia :)

A tak prezentuje się na moich powiekach :


Jeśli spodobał wam się post zaraszam do komentowania i obserwowania bloga :) :* Może zaproponujecie mi w komentarzach o czym zrobić następny post ? 
Życze wam dobrej nocy Buziaki :* 
~Martyś

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥