poniedziałek, 2 lutego 2015

Makijaż na dzień :)

Witajcie :) Pierwsza notka dość poźno ponieważ nie miałam za bardzo dzisiaj czasu '' odwiedzić '' kompa :D ;/ Ale mam nadzieje że jak na pierwszą spodoba wam się :)
Chciałam pokazać wam mój makijaż jaki robię sobie na codzie jest on dość prosty a wygląda efektownie :) A oto on :


 Na początek pokryłam twarz podkładem tym razem był to Mach Perfection Marki Rimmel w odcieniu 300 sand : 


Użyłam tutaj kilku kosmetyków Miedzy innymi świetny eyeliner firmy catrice w pędzelku ponieważ takim najwygodniej jest moim zdaniem robić kreski na powiece :3
 A tak mniej więcej wygląda kreska mojego autorstwa :)


Do pomalowanie rzęs użyłam świetnego tłuszu Lorea'l flase lash architekt , który pięknie je rozdzielił i wydłużył .
 Na poliki nałożyłam rozświetlacz , z serii Lovely Sculpting Powder jest to kosmetyk 3 w 1 ale ja nałożyłam tylko rozświetlacz co dało ekeft ze zdjęcia :)


Oto rozświetlacz : 
Na usta nałożyłam czerwoną szminkę :)
Tak stworzyłam moim zdaniem ładny makijaż na codzień jeśli wam się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga , Buziaki :* 
Ps. Następnego Posta postaram się dodać jeszcze w tym tygodniu :) 
może wy miacie jakieś propozycje o czym mogłabym napisać lub co moge zmienić 
w swoim blogu , proszę was o napisanie ich w komentarzu ::*
~Martyś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥