wtorek, 3 lutego 2015

Podkład Lorea'l Infallible


Dzisiaj napiszę wam recenzje przecudnego podkładu Lorea'l Infallible :) Używałam go przez ostatnie dwa miesiące niestety się już skończył:(

Używałam odcienia 150 Beige Eclat

Fluid rozprowadza się na twarzy idealnie , choć jeśli nie rozsmarujemy go szybko na naszej twarzy powstaną nieestetyczne plamy :) Odcienie są wprost przepiękne choć mnie właśnie do gustu najlepiej przypadł właśnie odcień 150 . Plusem jest też zapach odrobinę kwiatowy coś w stylu perfum :) Wprost przepiękny <3 Opakowanie ładne , pozwalające sprawdzać stan kosmetyku w buteleczce , Oraz przede wszystkim wygodna pompka :) Jedynym minusem jest to że po zużyciu zostaje jeszcze dużo kosmetyku na dnie i ciężko go wydobyć :( No ale każda z nas radzi sobie z tym na swój sposób :) Cena może dość wysoka ( ok.58 choć w promocji można kupić i za 45 ) na ale jak dla mnie w sam raz jak za taki świetny kosmetyk . Ja oceniam go na 5 - I nie mogę się doczekać aż kupię kolejną buteleczkę tego cuda <3 
Tak mniej więcej prezentuje się odcień na ręce , natomiast na twarzy jest wprost idealny , wygładza buzię i dobrze koryguje niedoskonałości Polecam ! :)

Jeśli spodobał Ci się post Kliknij obserwuj lub skomentuj posta :) Za każdy komentarz z góry dziękuje :*
~Martyś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥