czwartek, 12 lutego 2015

Róż do policzków Paese ( Brzoskwinia )

Witajcie :) Dzisiaj chciaabym wam opisać róż którego ostatnio często używałam do policzków :) 
Jest to róż firmy Paese w odcieniu Brzoskwiniowym :) ( 49 ) Róż nazywa się poprostu róż do policzków z olejem arganowym . Odcień który wybrałam posiada wiele cząsteczek odbijajacych światło. Ja pokaże wam ten który posiadałam ja . Niestety wadą tego różu jest to że po jakimś czasie się kruszy tak też się stało i z moim :( :


Róz jest bardzo fajny daje śliczny efekt na kościach policzkowych , ładnie je rozświetla i nadaję im ładny , ciepły, brzoskwiniowy kolor :) Jednym jego minusem jest  właśnie to kruszenie :( 


Skład różu :) 

Moim zdnaiem róż jest bardzo fajny świetlisty na moich polikach wygląda wprost pięknie :) Cena nie jest zbyt wygórowana ( ja zapłaciłam 13,50 zł ) ładnie sie rozprowadza . Oceniam go na 5 i napewno jeszcze go kupie nawet mam to zamiar zrobić teraz :) <3 


Tak róż prezentuje się na ręce :) 



Tak mniej więcej prezentuje się na policzkach :) Polecam wam jeśli chcecie kupić dobrej jakości róż za rozsądną cene :) 


Jeśli spodobał wam się post zapraszam do komentawowania i zaobserwowania mojego bloga , buziaki :* <3 

~ Martyś

4 komentarze:

  1. Ja z Paese używam pudru ryżowego i bardzo go sobie chwalę. Miałam też kiedyś potrójną paletkę cieni i ich jakość również była zadowalająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to pierwszy raz słyszę o takim pudrze :) muszę poszukać info na necie , bo skoro tak go chwalisz to moża i ja wypróbuję ? :) Moim zdaniem za taką cenę jakość tych kosmetyków jest bardzo dobra :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥