środa, 18 marca 2015

Nowe nabytki :)

Moje nowe kosmetyki :) :* 

Witajcie kochani <3 Przepraszam że tak długo nie pisałam ale miałam problemy z netem :< dziś udało mi się go naprawić więc wstawiam wam posta z moimi ostatnimi zakupami :) 


Moimi nowymi nabytkami są Podkład w sztyfcie Maybeline FITMe , Róż do policzków  Vipera City blush fun w odcieniu brzoskwiniowym , lakier golden rose również w kolorze brzoskwiniowym który mnie zachwycił swoim kolorem tak że musiałam go kupić :) oraz próbka kapsułek regenerujących do włosów którą dostałam za udział w konkursie u :  http://wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/


Podkład w sztyfcie Maybeline FitMe :)



Róż do policzków  Vipera City blush fun :)




Kapusłki do włosów Firmy Safira ( Próbka ) :)




Lakier do Paznokci firmy Golden Golden Rose :) 


Co myślicie o tych kosmetykach ? Używałyście ich już ? Lubicie szczególnie któryś z nich ? czekam na wasze opinie w komentarzach i zapraszam do obserwacji bloga :) Tymczasem ja zabieram się za testowanie nowych kosmetyków a w następnym poście recenzja utwardacza do paznokci marki KillyS którą testowałam w ramach wspópracy z marką :) Buziaki kochani <3


~ Martyś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥