sobota, 21 marca 2015

Balsam Vaseline Essential Healing

Balsam Vaseline Essential Healing

Witajcie W dzisiejszym poście chciałam podzielić się z wami moim wrażeniami po użyciu tego balsamu.



A więc : 

Pierwszą rzeczą jaka rzuciła mi się w oczy po otwarciu opakowania był zapach ! , bardzo ładny odrobine słodki a ja takie najbardziej lubię :) 

tak wygląda na ręce gdzie wyraźnie widać jego konsystencję  : 



Druga rzecz to konstystencja : Dość gęsta ale nie pozostawia tłustych plam na skórze a dość szybko wchłania się w skórę , a zapach  o którym wcześniej napisałam utrzymuję się na ciele wiele godzin ! 

 Skład specyfiku : 




Po nałożeniu balsamu i wchonięciu go w ciało nie pozostaje żadna tłusta poświata a skóra jest bardziej miękka w dotyku juz po pierwszym użyciu! 

A po 3 tygodniach mogę śmiało stwierdzić że ten balsam to według mnie jeden z najlepszych kosmetyków do pięlenacji ciała ponieważ nie tylko pięknie pachnie , ale i naprawdę porawia kondycję ciała skóra staje się bardziej miękka i nawilżona co pomaga szczególnie jeśli ktoś posiada dość suchą skórę :) 

Oceniam ten produkt na 4+ i polecam go wam nawet tak poprostu aby go wypróbować wiadomo każdy ma swoje usta i inną skórę ale u mnie naprawde się sprawdził :) 

Jeśli spodobał wam się post zapraszam do komentowania i obserowowania bloga tymczasem buziaki :*


~ Martyś

1 komentarz:

  1. Nigdy go nie miałam :)

    Na moim blogu pojawiło się rozdanie z kosmetykami HEAN, jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥