czwartek, 12 maja 2016

Eyeliner - Black Laquer Firmy Lorea'l Paris

Witajcie kochani !


Dzisiaj mam dla was krótki post, eyelinera który zakupiłam sobie gdy byłam w Niemczech w pracy.


Jest to czarny eyeliner firmy lorea'l paris :)Ten eyeliner to poprostu ideał wsród kosmetyków tego typu, posiada idealnie sztywny patyczek do rysowania kreski dzięki czemu nawet ja nauczyłam się rysować perfekcyjną jaskółkę :) Kolor jest mega czarny taki głęboki, a efekt jaki pozostawia to tkzw. mokra kreska czyli wygląda to tak jakbyśmy przed chwilą narysowali kreske :) 



Plusy : 

Dobre rozprowadzanie się na powiece, sztywny pędzelek, ciemny głęboki kolor :) , efekt mokrej kreski .

Minusy : 

Cena i wydajność, gdy używałam go w Niemczech starczał mi na miesiąc przy codziennym stosowaniu. Przywiozłam sobie dwa gdy wracałam z Niemiec  i kończe drugie opakowanie bo nie używam go codzień.

 Produkt jest oczywiście dostępny w Polsce raczej w każdej drogerii .

Cena:
ok.38 zł


Ocena Ogólna :
Moim zdaniem to jeden z najlepszych eyelinerów na Polskim rynku Jednak Cena w porównaniu z wydajnością produktu ( przynajmniej u mnie ) sprawie że oceniam go na 4.


tak mniej więcej prezentuje się na mojej powiece niestety słaba jakość :( 



Wybaczcie że nie dodaje żadnych zdjęć ale chwilowo mam problem z aparatem :( jak tylko naprawie telefon dodam zdjęcia kosmetyku i jak prezentuje się na mojej powiece.
Tymaczasem życze wam miłych snów buziaki :* :*

~Martyś.♥


A i jeszcze jedno :) zamierzam zmienić troche styl bloga, teraz będą się też pojawiać posty z makijażowymi inspriracjami , kosmetykami które chciałabym polecić albo które mnie interesują i zamierzam je w przyszłości kupić :) będe też dodawać przepisy na ciekawe dania czy przystawki na imprezę oraz na fajne drinki które mnie zainteresują , mam nadzieje żę dzięki temu więcej was będzie tu zaglądać :) :* tak więc jeszcze raz buziaki :*:*

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz kochani ♥